מה זה מחשבון משכנתא?

מתכננים לקחת משכנתא? כדאי שתכירו את "מחשבון משכנתא". המחשבון מיועד לחישובי משכנתא. לאחר שתבינו כיצד הוא עובד ומה אתם יכולים להפיק ממנו, תוכלו להשתמש בו ולהפיק ממנו את המירב.

מחשבון משכנתא מיועד לתת לכם תמונת מצב לגבי המשכנתא שאתם עומדים לקבל, בהתאם לנתונים שהזנתם בו. תוכלו להזין נתונים שיש לכם כמו: גובה ההלוואה המבוקשת, גובה הריבית הניתנת ומספר שנות ההלוואה וכך לקבל תוצאות של גובה ההחזר החודשי. 

קיימים מחשבוני משכנתא רבים, ההמלצה שלנו היא "לטייל" ביניהם… כי לכל מחשבון מאפיינים ייחודיים לו. 

באמצעות המחשבון, תוכלו להשוות בין סוגי המסלולים, תנאי ההלוואה ועוד. בדרך זו ניתן לקבל מושג כלשהו לגבי תמהיל המשכנתא המתאים עבורכם. עם הנתונים שיש לכם בידיים, תוכלו לפנות לבנקים לבקש הצעות בהתאם.

אז איך משתמשים במחשבון משכנתא?

יש להזין את הנתונים הרצויים במקומות המתאימים:

גובה ההלוואה:

כאן עליכם להקיש את גובה ההלוואה שאתם מעוניינים לקבל מהבנק.

חשוב לזכור,

ישנם שתי הגבלות של בנק ישראל לגבי סוגי המסלולים שאתם יכולים לקחת: 

  • עד שליש מהרכב המשכנתא יכולה להיות בריבית משתנה, כלומר ריבית שיכולה להשתנות.
  • לפחות שליש מהרכב תמהיל המשכנתא חייב להיות בריבית קבועה, לא משנה אם היא צמודה או לא.

אורך זמן ההלוואה:

בשורה זו עליכם להקיש את מספר השנים עבורו נלקחה ההלוואה. כלומר, אם התוכנית שלכם היא לפרוע את ההלוואה במשך 25 שנה, הקישו 25. 

ריבית המשכנתא:

ריבית היא המחיר שאתם משלמים על הכסף שאתם מקבלים בהלוואה. כאן תוכלו להקיש את שיעור הריבית הרצויה ולקבל תוצאה לגבי מחיר המשכנתא שתשלמו כל חודש. דרך זו תקל עליכם לחשב את המחיר שאתם צריכים להחזיר לכל שקל שאתם מקבלים.

במידה שכבר לקחתם את המשכנתא, תוכלו לראות את נתוני המשכנתא שלכם בדו"ח יתרות משכנתא. דו"ח זה מציג את כל הנתונים הקשורים למשכנתא שלכם.

איך מחשבון משכנתא יעזור לכם?

מחשבון משכנתא עשוי לעזור לכם, גם אם אתם בדרך להוציא משכנתא חדשה וגם אם כבר יש לכם משכנתא ואתם רוצים לבדוק אם כדאי לכם למחזר אותה. באמצעות המחשבון תוכלו לחשב את גובה ההחזר החודשי בהתאם לגובה המשכנתא שאתם רוצים לבקש מהבנק. התוצאה שתקבלו יכולה לעזור לכם לפני שאתם ניגשים לבקש משכנתא מהבנק. המידע יתן לכם הערכת מצב לגבי העתיד הכלכלי שלכם וכך תצליחו לחשב האם תוכלו לעמוד בתשלומי המשכנתא הצפויים, או שאולי אתם צריכים להוריד את רמת הציפיות שלכם בנוגע לגובה המשכנתא.

מצד שני, אם כבר יש לכם משכנתא, תוכלו להזין במחשבון מסלולים חדשים שנוספו בשוק ולראות האם הם משתלמים לכם יותר מהמסלולים הקיימים. ובכלל, האם כדאי לכם למחזר את המשכנתא.

לא משנה אם אתם לוקחים משכנתא חדשה או מעוניינים למחזר משכנתא קיימת, אנו כאן בשביל לעזור לכם לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. פנו למתכנני המשכנתאות שלנו שיעזרו לכם בחישובי המשכנתא על הצד הטוב ביותר.

מחשבון משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: