רוצים לקצר תהליכים במשכנתא? הפוסט שידריך אתכם איך עושים את זה?

אם גם אתם מאלו שלא מסוגלים לחכות בתורות? אם גם אתם מאלו שרוצים לגמור כל דבר בזבנג? או אם גם אתם זקוקים למשכנתא בדחיפות ואין לכם זמן לכל הבירוקרטיות והסחבת של הבנק, הכתבה הזו מיועדת עבורכם! 

בכתבה הבאה ניתן טיפים לכם טיפים מעשיים ולא מסובכים שיעזרו לכם לצלוח במהירות ובקלות את מהמורות הבירוקרטיות.

אז נתחיל…

הגישו מוקדם בקשה לאישור עקרוני

זה נכון שאנו כאן כדי ללמד אתכם איך מוציאים משכנתא מהר אך יש מקרים שאין אפשרות לזרז אותם. לכן על אף שאתם מתכננים לסיים מהר עם המשכנתא, אנו ממליצים כן להתחיל אותה מוקדם. אמנם את האישור העקרוני אפשר לקבל היום תוך דקות ספורות מזמן הגשת הבקשה כאשר מגישים בקשה במערכת המקוונת. אך עדיין יש מקרים יוצאי דופן של משכנתאות קצת יותר מורכבות שבהם התהליך לוקח יותר זמן ובדיוק בשביל זה תגישו את הבקשה מוקדם.

תספרו לבנק מה שהוא צריך לדעת

באופן טבעי אנשים לא מספרים לבנק מה שהוא לא שואל וברוב המקרים הגישה הזו מצויינת. אך יש מקרים שחבל. יש משכנתאות מורכבות יותר שהבנק צריך לדעת מראש להיערך אליהם בצורה שונה. אם לא מספרים לבנק הוא לא מתארגן לכך מראש וכל התהליך נסחב. מדובר במקרים כמו דירה בירושה, ריבוי מוכרים וכו' . במקרים הללו מאשרים משכנתא אך הבנק צריך להיערך בצורה שונה. אם יש משהו קצת שונה במשכנתא שלכם, תודיעו על כך מראש לבנק ותחסכו זמן ובלגן.

מיד לאחר חתימת החוזה קבעו פגישה

אל תחשבו שיש מלא זמן עוד לפניכם. ברגע שאתם מוכנים תקבעו פגישה. חבל סתם למרוח את הזמן. חוץ מזה שברגע שאתם רציניים ועושים מה שצריך בלי להתמהמה הבנק קולט את זה ומסמן אתכם כלקוחות רציניים ששווה להשקיע בהם וממילא הוא יתן לכם שירות טוב יותר ומהיר יותר.

אל תחסירו מסמכים

במהלך המשכנתא תקבלו מהבנק מסמכים שאתם צריכים להגיש. התחילו מיד באיסוף המסמכים וודאו שהכל תקין. אל תחסירו אפילו מסמך אחד / חתימה, זה עלול לעלות לכם ביוקר. לפעמים משכנתא מתעכבת רק בגלל חתימה או מסמך אחד שחסרים. חבל על כל יום שעובר. לכן, הקפידו על דיוק באיסוף המסמכים ולפני שאתם מגישים אותם לבנק בדקו שלא חסר אף פרט.

השתמשו בשירותים הדיגיטליים

השירותים הדיגיטליים חוסכים זמן! ואם עוד לא ידעתם תדעו עכשיו. לאחרונה התפתח מאוד כל התחום של שירותים דיגיטליים גם במערכת הבנקאית והרווח כולו שלכם. תוכלו לחסוך זמן בתורים ולייעל את השירות. אז בכל מקרה שתוכלו לקבל את השירות בדיגיטל העדיפו זאת על פני שירותים אנושיים.

שימו לב באיזה שעה אתם מתקשרים

בבנק יש את השעות היותר עמוסות ואת השעות שיש בהם פחות עומס. פנו בשעות הפחות עמוסות לבנק, בשעות אחר הצהריים. כך תחסכו לעצמכם זמן המתנה.

השאירו כמה מספרי טלפון  

דאגו לכך שיוכלו ליצור איתכם קשר בכל מקרה. לכן, השאירו כמה מספרי טלפון כדי שתהיו זמינים. ככל שתהיו זמינים יותר השירות שתקבלו מהבנק יהיה יעיל יותר ומהיר יותר.

אנחנו במפתח למשכנתאות רחובות נקצר לכם תהליכים

אנחנו חברה שמתעסקת הרבה בתחום ייעוץ משכנתאות וכבר טיפלנו בתיקי משכנתא רבים. יש לנו ניסיון רב ולבנקים יש כבוד אלינו. אם אתם רוצים לחסוך זמן ולעשות את הכל קרוב לבית אתם מוזמנים לפנות אלינו ונדאג לכם למשכנתא מושלמת.

לקביעת פגישת ייעוץ חינם, הקליקו כאן!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: