מגייסים הון עצמי? 9 הטיפים המנצחים שיעזרו לכם לעשות את זה טוב יותר!

אתם עומדים לפני צעד משמעותי מאוד בחיים שלכם לפני לקיחת המשכנתא וכחלק מן ההכנות אתם עוסקים בגיוס הון עצמי. כולם מגייסים הון עצמי אבל לא כולם מצליחים לעשות זאת ובטח לא כולם עושים את זה בצורה מוצלחת. אם אתם רוצים להיות מאלו שמצליחים, הישארו כאן איתנו ותלמדו איך מגייסים הון עצמי מוגדל ולא יקר!

הלוואה להון עצמי

יש אפשרות לפנות לאחד מהגופים החוץ בנקאיים ולקחת מהם הלוואה למטרת הון עצמי. זו הלוואה מקובלת שעד לא מזמן נלקחה גם מהבנקים אך לפני כחודש נכנסה תקנה האוסרת על הבנקים לתת הלוואה כזו. כמובן שהלוואה מגופים חוץ בנקאיים תהיה קצת יותר יקרה אך ניתן למצוא אותה בריביות זולות ממש ומשתלמות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש. היינו ממליצים לכם לפנות למומחים בגיוס הון שיגישו את הבקשה שלכם בצורה טובה כך יהיו לה יותר סיכויים להתקבל וכן תקבלו תנאים טובים יותר בהלוואה.

לכו על הפשוט והקל

לכו על מקום בו יש מה פחות בירוקרטיות. אם לא, אתם עלולים לגלות שיש לכם שתי משכנתאות וכמובן הכי חשוב לשים לב למחיר כסף יקר לא שווה ולא יקדם אתכם לשום מקום.

פנסיה או קרן השתלמות

יש אפשרות לקחת הלוואה מקרן השתלמות או מקרן הפנסיה. בגלל שמדובר בחיסכון לא מומלץ בכלל לשבור את הקרנות הללו. אך הלוואה זה אפשרי הכסף ימשיך לשבת שם ואילו אתם תקבלו הלוואה מהגוף של קופת הגמל בריבית אטרקטיבית במיוחד. החיסרון בהלוואה מקרן השתלמות או פנסיה הוא שהזמן קצר, צריך להחזיר אותה תוך 10 שנים בלבד.

הלוואה או מענק ממשפחה

מקובל מאוד היום שקרובים או ידידים נותנים הלוואה לזוג צעיר שרוכש דירה ולעיתים אף ההורים נותנים סכום משמעותי במתנה, אך זה כבר בטח לא קשור אליכם. מה שאתם יכולים לעשות הוא לנסות לבקש הלוואה ואפילו לספר להורים על דירה שאתם עומדים לקנות ואם הם מוכנים לעזור לכם להשתתף. בדרך כלל ההון העצמי שאנשים מגייסים מגיע מכאלו מקומות.

שיעבוד הנכס של אחד מן ההורים

דרך מקובלת נוספת לקחת הון עצמי היא לשעבד את הנכס של ההורים ולקחת על החשבון הלוואה להון עצמי. כיום זה קצת יותר בעייתי עקב החוק החדש אם כי זה לכאורה עדיין אפשרי בתחכום מסוים.

חסכונות

כבר בתהליך חיפוש דירה והאמת שהרבה קודם התחילו לחסוך. הגדילו הכנסות בכל דרך אפשרית ומעטו ככל שניתן בהוצאות. כך שמתי שתמצאו את דירה המתאימה יהיה לכם כבר סכום מכובד להון עצמי.

מחזור משכנתא לדירה שניה

אם יש לכם כבר נכס ואתם רוכשים דירה שניה מחזרו את המשכנתא. כסו את המשכנתא הישנה ופרסו את ההלוואה לטווח ארוך יותר.

דירה להשכרה

אם אתם לא מצליחים לגייס הון עצמי או שאתם מעדיפים לא לקחת הלוואות נוספות מלבד המשכנתא זה הפתרון שלכם. תוכלו לקנות דירה זולה במקום אחר ממה שתיכננתם תשכירו אותה לאחרים ושכרו לעצמכם דירה אחרת. לאחר כמה שנים שתשלומי השכירות יכסו את המשכנתא ערך דירה יגדל ואתם לבינתיים תחסכו עוד כסף. תמכרו את הדירה ויהיה לכם מספיק הון עצמי לקנות דירה במקום שרציתם.

תתייעצו עם מומחים!

הטיפ הכי חשוב הוא להתייעץ עם אלו שעשו כבר את העבודה הזאת פעם. יש כאלו שמומחים בגיוס הון והם יצליחו להביא אתכם למקום טוב ובמהירות.

אצלינו בקבוצת המפתח מתמחים בגיוס הון, למשכנתא, ליזמים, בעלי עסקים ועוד.

פנו אלינו לייעוץ משכנתא ואנו נגייס לכם הון עצמי בצורה בטוחה.

לקביעת פגישת ייעוץ חינם, הקליקו!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: